محمدمتینمحمدمتین، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

جشن اختامیه دوره فلوت قند عسلم

1394/5/31 12:18
نویسنده : مامان
223 بازدید
اشتراک گذاری

متین مامان ، عزیز دلم

بعد از دو سال که کلاس موسیقی کودک . طی کردی، بالاخره تو هفته سوم مردادماه سال 94 تو دوره فلوت هم با موفقیت به پایان رسیدی و یه جشن برای بچه هایی که این دوره را کامل گذروندن تو آموزشگاه برپا کردند، که هم برای پدر و مادرها هنرنمایی کنید و هم یه تقدیرنامه موفقیت به بچه ها بدن.

گل پسرمن هم که ماشالله خیلی بااستعداد هستش تو این کنسرتش حسابی هنرنمایی کرد و کلی آهنگهای قشنگ رو با دوستات برای اون همه جمعیت با فلوت زد، در آخر کنسرت هم مربی خواست هر کی دوست داره به تنهایی بیاد یه شعر و با فلوت بزنه و بخونه، عزیز دل مامان هم زود رفت اون بالا و آهنگ (گرگها میشن پیدا) رو زد و خوند، در آخر هم تقدیر نامه ها رو به همه بچه ها دادن و این اولین تقدیر نامه موفقیت متین مامان بود.

من و بابا هم به عنوان هدیه کیف مدرسه ات که عکس مکئوین بود، برات خریدیم ،کلی خوشحال شدی دخترعمت آویشه هم مثل کنسرت های قبلی که اومده بود، برات یه جامدادی و با یه چراغ قوه خوشگل برات خرید، وقتی بهت داد کلی خوشحال شدی.

عزیزم ایشالله تو لحظه لحظه زندگیت همیشه سرافراز باشی و پر از موفقیت های قشنگ پیش رو داشته باشی. من و بابا مجید نمی دونی تو کنسرتت چه حالی میکردیم وقتی میدیدم تو به این قشنگی فلوت میزنی ، بابا مجیدت بهت کلی افتخار کرد. در آخر هم یه استاد اپرا از ارمنستان که خیلی هم معروف بود اومد و از بچه ها تست صدا گرفت که ببینه هر که استعداد داره براش کلاس بذاره ، همه بچه ها دونه دونه تست دادن وقتی نوبت متین مامان شد با مجید بهش گفت آهنگ معین بخونه ولی خودت نخواستی از همون شعرای تو کتابت شروع به خوندن کردی، البته کلی هم نمی دونم چرا هل شده بودی خجالت همه جات گرفته بود، ولی بابا مجید که یه فیلم از خوندت گرفته بود و به استاد نشون داد اونم خیلی خوشش اومد گفت صدای خوبی داری بعد اسمت تو گروه کر موسسه ثبت کرد .

حالا تصمیم گرفتیم که یه دوره با بچه های گروه کر شروع به کار کنی. این هفته هم متین و بابا و مامان همه رفتیم سر کلاسهای ساز شناسی تا ببینیم بالاخره می خواهی چه سازی رو انتخاب کنی برای زدن.

متین مامان سر هر کلاسی میرفت خیلی راحت می گفت خوشم نمیاد، فقط با یکی از کلاسها حال کردی اونم سنتور بود خیلی از سازش خوشت اومد ولی بابا مجید دوست داشت تو تار یاد بگیری، اما متین من هیچ علاقه ای به تار نشون نداد، من هم دوست داشتم ویلون یاد بگیری ولی بازم زیاد علاقه نشون ندادی، حالا هنوز تصمیم نگرفتیم چه بکنیم باز هم قرار یه دوره دیگه ساز شناسی ببرمت تا ببینم بالاخره قندعسل مامان و بابا چی میخواد انتخاب کنه .

عزیزدلم خدا رو هر لحظه و هر آن بخاطر بهترین و بزرگترین هدیه اش شکر میکنم ، خداجونم من تو تربیت و بزرگ کردن پسرم کمک کن چرا که بدون یاری تو هیچم.

بوسبوسبای بایمحبتبای بایمحبتبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)