محمدمتینمحمدمتین، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

مهرماه 97، بهترین ماه خدا

1397/8/4 15:21
نویسنده : مامان
243 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم ، عزیز دلم ، نفسم

بازم یک ماه مهر دیگه رسید ، ماه عشق ، ماه معجزه، ماه زندگی، ماه رنگارنگ و زیبا، تو این ماه برای من اتفاقای قشنگی می افته که مهمترین آن تولد عزیز دلم، گل پسرم و معجزه بزرگ خدا برای منه، گیجقویدلغکبوس

خدا رو سپاسگذارم برای اینکه زنده بودم و یکسال دیگه در روز تولد پسرم در کنارش بودم ، و بهترین روز رو همراه با عزیزانش براش رقم زدیم ، قرار بود تولدت تو خونه مامانی بگیریم ولی از آنجاییکه برنامه هامون همه جور شد ، همه رو دعوت کردیم به خونه جدیدمون و اولین تولد در سن 9 سالگی رو تو خونه جدیدمون جشن گرفتیم ، پسر مامان امسال تم پرسپولیس رو انتخاب کرده بود و همه چیزش و قرمز انتخاب کرده بود ، ماشالله پسرم برای خودش مردی شده و در همه چیز نظرش و میگه .

تولدت خیلی خوب برگزار شد و مثل هر سال دست همه درد نکنه کلی کادوی قشنگ قشنگ برات آوردن کلی سورپرایز شدی، ولی دوتا کادو رو خیلی دوست داشتی یکی ماشین مزدا که خاله سمیه داده بود و از همه مهمتر ویلون قشنگی که بابا مجید برات خریده بود که خیلی خیلی خوشحالت کرد، امیدوارم همیشه از ته دلت بخندی گل پسرممحبت

در ضمن بگم که امسال در اول مهرماه پسرم کلاس سومی شد و معلم آقای خورشید هستش که خیلی تعریفش و میکنه ، امیدوارم امسال هم مثل هرسال تو این مقطع بدرخشی، باعث افتخار ما باشی.

متین مامان تو ویلون زدن مهارت خیلی زیادی پیدا کرده و استادش ازش خیلی راضیه برای همین بابا مجیدش براش یه ویلون بزرگتر و حرفه ای تر گرفته البته هر شب هم به باباش آموزش ویلون میدهبغلبوس

اینم چندتا از عکسای خوشگل پسرم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
4 آبان 97 20:23
تولدت مبارک آقا پسر جشن