محمدمتینمحمدمتین، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

رمضان

1392/4/30 17:55
نویسنده : مامان
198 بازدید
اشتراک گذاری

رمضان بر کام تمام مسلمین مبارک باد. توشه تقوا برچینیم از این خان الهی که گستردگی اش تا هفت خوان پهن است و سعادت برچینیدنش فراهم.

خدایا دوری از این خوان نعمت چه سخت گذشت و شیرینی حلاوتش چه گوارا!

متین عسل مامان تو این ماه رمضان خیلی کنجکاوی میکنی دائما از مامان و بابا سوال می پرسی که چرا غذا نمی خورید، اگر هم در حال خوردن چیزی باشی میایی بزور میذاری دهن من که من هم بخورم وقتی هم بهت میگم روزه ام میگی من هم روزه دارم، میگم باشه میری تو یخچال و دنبال روزه می گردی عزیز دلم

خلاصه اینکه دوبار هم سحر از خواب بیدار شدی یه کیفی هم کردی نشستی با ما سحری خوردی بعد هم نمازت خوندی و با هزار تا زحمت تو رو خواب کردیم .

تو این ماه هم یکسره مهمونی میری یا مهمون میاد بابات هم که زودتر میاد خونه ، خلاصه که حسابی داری حال می کنی ، گل پسرم  باهوشم که هر چی میگیم یاد می گیری تونستی توی این دو هفته دو سوره توحید و کوثر هم با قلم گویا حفظ کنی برامون هر روز بخونی. این هم تا حدودی از خاطراتت تو این روزا بود.

(قندعسلم الان سه سال نه ماهتت)

خداي خوبم

شكرت كه نشانم دادي

چگونه پيدا كنم عصاي رفتنم را

آن هنگام كه در نابينايي خويش گم بودم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماني جون
3 مرداد 92 16:24
خب يه كم روزه بذار تو يخچال واسه بچه ديشب بعد از رفتنتون كلي به حرفش خنديم گفت:سعيده واسه منم چايي بريز