محمدمتینمحمدمتین، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

زیباترین سفر زندگیت

1392/3/17 17:04
نویسنده : مامان
190 بازدید
اشتراک گذاری

محمدمتین عزیزم به دنیائی که سرشار از زیبایی و خوبیست خوش آمدی عزیزم ، بله دنیا سرشار از زیبائی است فقط کافیست چشمانمان را باز کنیم ، هر قدم که بر میداریم نشان از وجود خالق مهربان است ، پروردگاری که من و پدرت را از داشتن تو محروم نکرد و زیباترین زیبائی زندگی را به زیباترین شکل ممکن به ما داد و ما تنها میتوانیم بگوئیم که سپاسگذاریم . . .

متین من، مي‌نويسم تا بداني آن زماني كه خالصانه گونه‌هايم را غرق بوسه ميكني تمام لذت دنيا يکجا نصيب من مي‌شود
بزرگ مرد كوچكم، بخوان و بدان كه تا هميشه از ‌آن مني و قلب من در هر زمان براي تو در سينه میتپد.

 متین عزیزتر از جانم در حالی شروع به نوشتن خاطرات قشنگت میکنم که مدت طولانی بود که تنونستم خاطرات قشنگت را برات بنویسم اما الان که شروع به نوشتن کردن از بهترین خاطره زندگیت که در سن سه سالگیت اتقاق افتاده شروع میکنم اون هم رفتن به سفر حج هستش که در ذهنت این سفر به یاد ماندی حک شده

محمد متینم تو در 29 فرودین 92 به سفر حج رفتی و اونقدر ذوق داشتی که الان هم که برگشتی همیشه میگی مامان بازم بریم. یکی از چیزهای خوبی که یاد گرفتی لبیک گفتن روزی چند بار با اون کلام زیبا کودکانت برام می خونی منم حسابی قربونت می رم

خلاصه که معلومه حسابی لذت بردی حالا هم که برگشتی همه بهت میگن حاج آقا تو هم جواب میدی من حاج آقا نیستم من محمدمتینم

عزیز دلم برات بهترینها را از خدا خواستم و امیدوارم به تمام آرزوهای قشنگت برسی همیشه تنت سالم وجودت مملو از آرامش باشه .

  

گل پسرم تاج سرم            قوت دل ، بال  و پر م

قشنگترین ، عزیزترین          زیباترین ، شیرین ترین

خوشگل من ،عزیز من        ای همه هست ونیست من

تموم ارزوی من ،سعادت و صلاح توست        از خدا می خوام همیشه ، سالم باشی و تن درست

از روزی که تو اومدی ، دنیا ر زیبا می بینم       اونقد قشنگه زندگی ،انگار که رویا می بینم

گلی اومد تو زندگیم ، دنیام ر کرده با صفا              صفا داده به زندگیم من می کنم شکر خدا

 در ضمن عید مبعث هم بر همه مبارک

یا رحمت للعالمین جبریل می خواند تو را / ای منجی کل بشر بیرون بیا از این سرا

تو شهریار عالمی تا چند در غار حرا / ای یوسف مصر وجود از چاه تنهایی درآ


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماني جون
18 خرداد 92 20:39
سلام مباركه بلاخره آپ كردي قالب وبت پريده ها الهي هميشه خوش باشين و از خوشي هاتون بنويسين ببوس حاج آقا رو راستي آمنه اسم اسمارف رو مهدي گذاشته هوشنگ