محمدمتینمحمدمتین، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

مسمومیت بارداری (پره اکلامپسی)

1392/3/11 20:45
نویسنده : مامان
81 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل مامان و بابا، خوبی عزیز دلم

حدود دو هفته هستش که برای عزیز دلم چیزی ننوشتم، آخه توی این مدت حسابی اوضاع فیزیکیم ریخته بهم دچار مسمومیت بارداری (پری اکلامپسی) شدم، فقط خدا خدا می کنم این یک هفته هم تموم بشه و قندعسلم بدون هیچ مشکلی بپره بغل مامان و بابایش

بهتره یکمی از مسمومیت بارداری(پری اکلامپسی) براتون بگم:

این یه نوع عارضه خاص و پیچیده ایه که در بعضی خانمهای باردار مخصوصا تو ماههای آخر ایجاد میشه و علائم اون افزایش فشار خون و همچنین دفع پروتئین در ادراره. علائم دیگری هم مثل تحریک پذیری ، تورم پاها و تاری دید هم داره.

خلاصه اینکه اگه زود بدادش نرسین برای شما و جنین میتونه مشکلات جدی رو ایجاد بکنه. در نوع حادش لازمه که آزمایش ادرار 24 ساعته انجام بشه و چنانچه میزان پروتئین دفع شده در این مدت بیشتر از 300 میلی گرم باشه بایستی در بیمارستان بستری بشین و به احتمال قوی با زایمان زود رس مواجه بشین.

خدارو شکر مشکل من خیلی جدی نیست فعلا فقط استراحت مطلق بهم توصیه شده. لطفا برام دعا کنید که مشکلی پیش نیاد.

www.aksfa.tk

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)