محمدمتینمحمدمتین، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

سالگرد ازداوج

1392/3/11 20:52
نویسنده : مامان
157 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستای گلم خوب هستید طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق

امروز 21/06/88 چهارمين  سالگرد زندگی مشترکمون هستش خیلی زود گذشت ، امشب می خوام اگه بشه من و قندعسلم و بابایی مهربونش سه تایی جشن بگیرم، امسال با سالهای قبل خیلی فرق می کنه چون که  امسال قندعسلم این روز رو برامون شیرین تر کرده و حسابی تو دل مامانش شادی میکنه، خدایا شکرت، شکرت به خاطر همه چیز این زندگی قشنگم، همسرم مهربونم و  قندعسلم هزار مرتبه شکرت

امروز آخرین روز کاری من هستش، یک ماه زودتر می رم استراحت کنم که قندعسلم سر وقت خودش و به موقع بپره بغل مامان و بابایش ، خیلی خستم، احساس می کنم تا این مدت طی بشه، طاقتم تموم می شه.

خدایا مهربونم خودت به من و نی نی نازم کمک کن که همه چیز طبق روال عادیش بدون هیچ مشکلی پیش بره و پسر گلم سر وقت خودش و بدون هیچ مشکلی بدنیا بیاد. آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)